Веб-квест за темою «Технологія диференційованого навчання»


Подорожуючи Веб-квестом, Ви познайомитеся з важливою інформацією з теми «Технологія диференційованого навчання» і отримаєте корисні знання, які зможете використовувати в своїй педагогічній діяльності

Вступ
Класно-урочна система вимагає вдосконалення навчального процесу шляхом диференціації завдань іметодики навчання в залежності від можливостей учнів. Навчально виховний процес, який враховує типові індивідуальні особливості учнів, прийнято називати диференційованим, а навчання за таких умов – диференційованим навчанням. 


Мета
-         формувати вміння використовувати  веб – квести як  інноваційну форму роботи з педагогічними працівниками щодо підвищення їх фахової майстерності;
-         поглибити знання з питань формування інноваційної грамотності та культури педагогів. 

Завдання
Для подорожі по вебквесту вам необхідно ознайомитися із завданнями, які вам належить виконати.
1. Знайти відповідь на питання (за поданими джерелами)
- Види диференцiацiї
- Диференційіоване навчання у практичній діяльності вчителя
- На які групи можна поділити учнів, відповідно до їх навчальних можливостей
- Умови для успішного й ефективного здійснення рівневої диференціації
2. Результати роботи подати у вигляді інтерактивного зображення або презентації.
3. Обговорити і проаналізувати труднощі чи питання, які виникли в процесі роботи на форумі.

Джерела

 Оцінювання
Якщо ваш настрій, після пройденого квесту, відповідає цьому зображенню, то ви отримуєте 12 балів
Якщо ваш настрій, після пройденого квесту, відповідає цьому зображенню, то ви отримуєте 10 балів

Якщо ваш настрій, після пройденого квесту, відповідає цьому зображенню, то то нам необхідно зустрітися знову...




Комментариев нет:

Отправить комментарий